Vaš web sajt je najbitnije oružje za osvajanje putem interneta. Dobar web sajt pretvara posetioce u kupce, loš web sajt ih upućuje kod konkurencije. Kakav web sajt zaslužuje Vaš biznis?
Web sajt ima samo jednu svrhu - da pretvori posetioce u kupce. To je sve. Ništa kompleksnije od toga. Razmislite o ovoj situaciji na sekund. Vi ste uložili stotine ili hiljade eura u reklamnu kampanju da bi privukli posetioce na Vaš web sajt. Što putem Googla, Facebooka, Instagrama, flajera itd. Svi oni su došli na Vaš web sajt. Stotine, pa čak i hiljade web posetilaca. Ako je sajt težak za korišćenje, ima odbojne boje, mala slova, sporo se učitava, nema jasan poziv na akciju, ne izgleda perfektno na mobilno uređaju - oni neće kupiti. Džabe ste dali pare. Oni će otići kod konkurencije jer Vaš sajt nije uspeo da ih pretvori u kupce. Šta mislite da bi se desilo da imate perfektan web sajt koji savršeno priča Vašu priču? Zato je dobra izrada web sajta bitna.
Iz našeg iskustva smo shvatili da čak i preko 90% posetilaca web sajtova dolazi sa mobilnih uređaja. 2 od 100 posetilaca dođu sa tableta, a samo 8 posetila web sajta dođe sa računara.
Vaš sajt treba da se radi primarno za mobilne telefone, da bude 100% responsive i da se perfektno adaptira na svaki uređaj. Najbitnija stvar kod izrade web sajta je da se obraća pažnja na to kako će on izgledati na mobilnom. To je ključ.
Druga najbitnija stvar je da sajt vrši konverzaciju sa kupce. Prestanite da se hvalite o sebi. Mislite o tome šta je kupcima bitno. Njima nije bitno što ste ponosni sponzor moto trka i već 30 godina u porodičnom vlasništvu. Njima nije bitno što imate 40 Mercedes kamiona i proizvodni pogon od prestižnog Nemačkog proizvođača. Njih ne zanima veličina Vašeg magacina.
Njih zanima samo jedno. Kako Vi možete da rešite njihove probleme i omogućite im da žive bolji život?
Pričajte im priču o tome kako im Vi možete pomoći da reše X, Y i Z probleme. To je ključ uspeha za web sajt koji prodaje. Prebacite fokus sa Vas na potrošača pri izradi Vašeg novog web sajta. U tom slučaju izrada web sajta može biti najpametnija investicija.
Kako izgleda savršeni web sajt za Vaš brend? Vaš brend ima priču. Vaš web sajt bi trebao tu priču da podrži ili čak i još više pojača. Ako ste brend koji ima luksuzan proizvod namenjen imućnijim potrošačima, onda bi i Vaš web sajt to trebao da isprati kroz luks boje, thin fontove, velike margine, itd. Ukoliko je Vaš brend ekonomske prirode, namenjen potrošačima koji žele maksimalno da uštede, onda se fokus prebacuje u potpuno drugu stranu. Koriste se jače i drugačije boje, debilji fontovi i jači prodajni pristup sajta. Vaš sajt treba da prati Vaš brend i ciljnu grupu kojoj prodajete. Tek kada se uspostavi ta ravnoteža možete reći da ste našli savršen web sajt za Vaš brend.
Imate web sajt. Šta sada? Ko će ga naći? Mislite da će on magično da se pojavi na vrhu Googla? Varate se. Vaš web sajt je Vaše prodajno oružje i potrebno je uložiti u njega kako bi se on isplatio. Ako imate web sajt, a niko živ nije došao na njega, onda ste ga džabe izradili. Potrebno je da kreirate savršen plan za njegovu promociju. Da li ćete raditi Google reklamiranje ili uz Vaš brend više ide Instagram i Facebook kampanja? Kako bi saznali kako da pretvorite web sajt u neverovatno moćno prodajno oružje, javite nam se za besplatnu konsultaciju na +381 61 240 15 91.
Steve Krug